Klänningsjakt

Om ca 80 dagar gifter sig en av mina allra bästa vänner!

Sara (Gurkan) och Johannes ska säga ja till varandra och vi får vara med och glädjas med dem :) Kolla in deras bröllopsblogg!

 

I måndags tog jag, Gurkan och Annika en riktigt lång promenad längs Stockholms gator. Målet var tärnklänningar i rätt färg, rätt form och någorlunda rätt pris :) Vi anlände till Sthlm utan karta eller adresser så första uppdraget vart att hitta en turistbyrå, vilket vi till slut gjorde med hjälp av Jojjo och lite runtfrågande. Med hjälp av Eniro märkte vi ut de butiker som verkade lovande på vår karta och sen började själva orienterandet. I rask takt marscherade vi runt i vad som i alla fall kändes som hela Stockholm och besökte nog ungefär 8-9 butiker. Men som så ofta så slutar ändå en sån här dag med att man väljer något från det första stället man besöker :)

 

Resultatet får ni se den 19 juni!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Ser så fram emot att se vad ni hittade, kul att det är så kort tid kvar :) kram

Postat av: Ellen

vad roligt att min kusin ska gifta sig:D

samma dag som kronprinsessan ska bli våran drottning:)

inte illa:D

2010-04-01 @ 16:42:59
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ja det blir kul det :)

Jag tror nog inte att hon blir drottning bara för att hon gifter sig, men hon blir iaf fru :)

2010-04-01 @ 17:18:08
URL: http://josefinelarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja de va ju riktigt komiskt att ja hörde din röst hehe :-P

Ses på söndag jossan! kram!

2010-04-02 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback