Höjdarkväll

Gårdagskvällen blev plötsligt helt uppbokad, men så sköna aktiviteter :)
Först tog jag bussen in till stan, bussen var blå vilket Annika var lycklig över (jag träffade henne på bussen)! Sen blev det spinning med Josse GFriskis&Svettis som var grymt svettigt men roligt, och säkert behövligt! :) Jag har precis köpt årskort där och laddar för att gå ca 2 gånger i veckan, de har så mycket roliga pass som motiverar mig att träna, wohoo!
Efter duschen spurtade jag iväg till New India där Jojjo, Johannes och Johanna satt och väntade med maten - asgott som vanligt, blir hungrig bara jag tänker på det, kan rekommenderas!
Sen var det äntligen dags för Inception! Jag var jättetaggad på att se filmen eftersom alla som sett den sagt att den är kanon och att det är en genomtänkt film. Och jag kan inte säga annat än att så var fallet! Den var grymt bra, jag satt och log hela filmen för att den var så skön. Liksom en bra bok så ville man veta slutet men man ville inte att den skulle ta slut! Sköna skådisar (bl.a. Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt och Ellen Page), riktigt genomtänkt story som ändå inte alls är svår att följa med i, snyggt foto, annorlunda och nytänkande - ja det var en grym bioupplevelse! Hamnar direkt högt (högst?) upp på min lista!




Kommentarer
Postat av: IsaDora

Ja Inception var helt grymt bra!! När man tänker efter så är Leonardo DiCaprio med i hur många bra filmer som helst! Blir sällan besviken! Han börjar bli lite av en favorit för mig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback