Att uppleva något nytt

Jag fick äran att närvara vid Brynäs och Djurgårdens första kvartsfinal (eller var det semi) i Läkerol Arena. Jag är som många kanske vet inte en stor hockeyfantast utan mera en fantast av att göra sånt jag inte gjort förut och att umgås med trevliga människor. Detta var en väldigt bra upplevelse faktiskt, jag kan verkligen rekommendera att åka på liknande ståhej om man aldrig har upplevt det tidigare. Sådan stämning, jag blev nästan själv taggad att vara med och spela! 8000 pers som hejar på Brynäs, förutom typ 5 gubbar och en liten klack, men men. Det var som en show i sig bara att iaktta alla galna människor. Ett av mina intressen är ju faktiskt att titta på människor som tittar på sport :) Poliserna som vaktar så inte klackarna ska döda varandra, folkets lycka när Brynäs gör mål. Det var verkligen en härlig upplevelse, dock förlorade dom ju, men det gjorde inte mig så mycket. Jag njöt av kvällen, skulle även försöka föreviga folkfesten på bild och film men det blev inte så vackra resultat, här bjuder jag på lite av det i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: jojjo

Det var jätte roligt att du åkte med, är så mycket roligare att se hockey live när man får känna stämningen :)

Postat av: Anonym

Ja, jag såg att du fått någon form av diagnos. försökte mig på att förklara den, men blev inte så mycket klokare av att googla jag heller :P



nice med hockey,jag var på en match när jag var mindre, var rätt kul :) är även jag ett fan av att observera människor :)

2010-03-26 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback