Liv

Livet rullar på lite ojämnt just nu för mig, helgerna är så fullproppade och härliga så jag lär vila upp mig när veckan börjar. Och sen när jag är uppvilad så går veckodagarna i ett mycket långsamt tempo. Ibland har jag jobb, oftast har jag diverse saker att pyssla med, men man kan inte säga att jag använder hela min kapacitet många av dagarna som flyter förbi. Det gör mig frustrerad. Men helgerna och de dagar då jag faktiskt gör nått gör mig lycklig. Alltså blir det en lite ojämn tillvaro!

Jag kommer slänga in några inlägg om helgens härligheter men först vill jag bara tipsa om några enkla sätt att göra gott för världen! Trots att humöret går upp och ned och livet snurrar mellan lätt och svårt så älskar jag livet och vill gärna ta chansen att ge av liv till andra! (Klicka på bilderna för att komma vidare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback