Älvåsasommar

Sommaren rullar på, jag har hittills spenderat mesta tiden på Älvåsa i köket. När man jobbar på Älvåsa träffar man en massa folk, man har mycket kul och man upptäcker hur fint det är på Älvåsa. Man upptäcker också hur mycket det är att hålla reda på, lära sig och hinna med. Man blir trött, man blir glad. Man behöver sina lediga stunder. Som idag då jag har åkt hem till Harbo och spenderat dagen i solen på studsmattan med ljudbok i öronen. Kvällen avslutades med ett dopp i kära gamla Laksjön :)
Sommar är fantastiskt, man får påminna sig själv att njuta medans den är här!

En av mina raster på Älvåsa


Kommentarer
Postat av: Ellen

de är roligt att sommar jobba i älvåsa :) du va duktig tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback