Kina!

Det blir Kina till hösten! 18 aug 08 - 29 maj 09 är jag borta. Ska bli så otroligt kul! En riktig upplevelse :)
Tack Gud för den här möjligheten!

Hawaii-Annika blev också antagen så hon åker med på samma som mig :)

Får se om den här bloggen kommer vara nått man kommer åt från Kina, man vet inte i förväg vad de kommer spärra för nått. Man får inte skriva nått skumt och jag har ju bl.a. skrivit om Gud en hel del här så jag lär nog ha en separat Kina-blogg senare förmodligen. Annars kör jag resdagboken också :)

Det finns så mycket möjligheter och val i livet, nu har jag något framför mig som känns så bra och så rätt just nu.

Glöm inte att drömma stort gott folk - mitt liv har just förändrats på grund av att jag skummade igenom en tidning och såg en annons mindre än min hand!

image20

Kommentarer
Postat av: becka

Grattis! Vad kul!! Hæftigt med Kina alltså.

Postat av: Charlotte

Grattis! Så kul!
Jag tror det är en jättebra grej att göra som ung, lära sig nya saker och komma ut och se världen.
Jag ska troligen börja plugga till socionom om jag kommer in och allt blir som vi tänkt :)

Kram!

2008-05-27 @ 11:09:05
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se
Postat av: Tjet

När ska du uppdatera din blogg?

2008-07-17 @ 12:13:31
URL: http://tjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback