Sommar!

Det är sommar. Om det så bara är för några dagar så är det sommar nu iaf :)
Jag älskar den harmoni som sprider sig hos folk, den som bara sommarvärme kan åstadkomma. Allt som verkade krångligt eller jobbigt känns så mycket lättare.

Kjolen på och ut i solen!

I torsdags kom sommaren och pappa lärde mig byta däck :)
I fredags hade vi kafeterian, sålde glass såklart :D Sen åkte vi hem till Sebastian och såg på två avsnitt av Band of Brothers. Sov fem timmar, sen var det lördag och strålande sol, vem kan sitta inne och se på film då? Ut i solen, kubb, studsmatta, hund och katt, picknick i stadsparken men gaffeln i grillad kyckling och skeden i en burk potatisksallad, flipflop-köp, glass vid ån - underbar sommardag!
Sen på kvällen var det Brännpunkt i kyrkan, kanon! Vi dansade också, gick faktiskt helt okey fast vi knappt hade övat :)

Idag är det söndag och jag lär plugga, men inte stressa! Det är mitt stora problem - att kunna vara effektiv men ändå inte stressa. Har en hel del framför mig, men det är otroligt kort tid till sommarlovet nu!
Mamma och pappa fyller år så släkten kommer hit i eftermiddag också.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback