Helgen.

Mycket trevlig helg, tyvärr har jag vart mycket trött men men, så blir det när man inte sover ordentligt :P

Avslutade skolveckan men god middag med kafeteriagruppen och sen på fredagen fika och vågen och hela köret med klassen, och så en aningens vattenkrig eller vad man ska kalla det :)

Göteborg med pappa och systrar - köra 110-väg, Mission Impossible 2, shopping i Nordstan, heja på pappa, pizza, Liseberg m.m. Balder är väl för underbar ändå :) Precis perfekt lagom läskig :D

Församlingsfest idag i Sofielund, mycket trevligt, fotboll är ju det bästa man kan ägna sig åt om man så ska röra på fötterna eller hur? Tänk om man var bra också då skulle det va ännu roligare :D

Kände att jag fick en liten tillbaka-till-verkligenheten-chock och blev väldigt trött, hela jag känns som spagetti. Det är så mycket i huvudet med allt som händer, och snart är det sommarlov och massa folk tar studenten och försvinner och man ska hinna göra allt man vill och har tänkt på sommaren och sen ska livet fortsätta och så ska man blir vuxen och ta körkort... Och mitt upp i alltihopa så har man massa plugg, inte konstigt att man blir helt slut i huvudet.

Jaja, nu lär jag plugga.
Herrå.

Kommentarer
Postat av: Fisken

Du har fått en sak rätt..fotboll är bäst;)

2006-05-15 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback