Bankett

Igår var det tvåans sista lektioner, och mitt efterlängtade men inte förväntade mvg i matte b, lite glad jag blev då!
Men iaf, sen så kom årsboken, så jag satt i skolan och läste den i några timmar innan det var dax att åka till Ribbingebäck.
Att servera på treornas studentbankett - till en början väldigt förvirrande, efter ett tag väldigt trevligt, alltsammans var väldigt "överväldigande". Det var verkligen värt det att vara där och få smak på stämningen och se alla fina klänningar och frisyrer. Jag är trög, jag kan inte fatta att dom verkligen slutar på fredag. Jag kommer gråta. Men det är väl inget ovanligt. Känns konsigt att det är vi som ska vara treor nu. Men men.
Efter banketten var det vals och "disko" vid slottet, sprang runt och tog en massa kort, sen är ju frågan om jag prickade några människor på korten, men ändå :) Ojoj.
Kom hem en aning senare än jag vanligtvis gör :)
Rätt trög idag, in en snabbis till skolan, träffa lite folk, bytte skåp med Gurkan - weehoo inte längre underskåp, trean är räddad!
Hem, skulle mycket gärna sova. Men men, nu får vi inte lata oss allt för mycket - här finns ett skjul som ska målas.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback