Thank God it's Friday

Idag mitt i allt snörusk och kylan så kvittrade vårfåglarna febrilt när jag gick till bussen efter skolan. Det finns hopp: Våren kommer. Vi har haft vinter så länge så man har glömt hur det är utan snön.

Idag ska vi ha kafeterian egentligen men jag orkade bara inte stanna kvar i skolan hela dan, så jag åkte hem och tar en ledig kväll så jag får vila å bli frisk. Va då grymt trött så jag somnade på sista lektionen och försökte sysselsätta mig med att rita för att hålla mig vaken, men sen så vaknade jag och visste inte riktigt vad jag hade ritat, hah.

Helg är underbart, speciellt en som denna när man inte har nå läxor. Vanderfuul :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej Josse

Bra att någon klarar hålla sina bloggar vesentiliga o korta. Du e duktig.

Good luck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback