PA-redovisning!

Vilken dag. Känns som den här dagen tillhörde att eget liv i en egen värld. Men men, nu är PA:t gjort, färdigt för evigt! :) Filmen funkade bra så det var skönt!

Det har varit en omtumlande dag, fast jag inte riktigt vet varför, känns som det var ett år sen jag gick upp imorse och stresspluggade till naturkunskapsprovet på vägen till skolan. Hade ju till och med svenska lektioner imorse,  läst dansa och norska, trevlisch. Provet gick nog bra fast jag inte hade pluggat, det var ett snällt prov.

Ska strax hem till Gurkan och fira Johannes som fyller 20. Trevligt trevligt.

Jaja, vintern envisas med att stanna men det ÄR vår, imorn är det ju april ju!

Känner mig rätt seg i bollen så det är nog lika bra jag inte skriver nått mer strunt

Ha en underbar fredagskväll gott folk! Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback