Kungsberget och annat smått å gott.

Japp d här va en händelserik helg :) Efter ungdomsmötet i fredags tog vi oss en chokladpudding och sen åkte vi hem till mig allihop. Det lyckades bli jättesent såklart med schack och frågesport. Naturare kan verkligen mycket. Men iaf så blev det fyra timmars sömn och sen upp å iväg med bussen till Kungsberget.
Vi hade en kanonbra dag, visserligen småsnöade det hela dan men annars va d finfint :) Vi åkte tåg, tokgalet. Varannan snowboard varannan slalom och så va d bara att kramas helt enkelt. Man kom några meter och sen låg man i en hög med skidor och stavar i ansiktet. Ojoj, och sen får man inte glömma alla hopp och diggandet i hiphop-backen :D Synd att vi inte hade filmkamera med oss, d hade vart användbart när Wigren liftade på pappas snowboard också :) Jaja, sen på kvällen segade vi hemma oss oss och såg lite medlodifestival å d va lite spelande å så. Jag va tyvärr grymt seg så jag svek dom andra och la mig.

Sen va d upp på möte och ha hand om texten som gällde, vart en del övningskörande också, d alltid nyttigt :)

Idag, måndag, har d väl inte hänt speciellt mycket, förutom att alla vi tjejer va som yra höns på basketen och att vi fick tillbaka prov på engelska och lite så. Men men, ikväll e d måndax (typ bönegrupp) och jag ska prata, hoppas d går bra.

Herrå.

Wigren på pappas snowboardDiggadigga (Kungsberget)Fotkramande (Kungsberget)Gurkan (Kungsberget)Wigren och Markus (Kungsberget)Annika (Kungsberget)Sebastian (Kungsberget)Flätor (Kungsberget)Josse (Kungsberget)Jag (Kungsberget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback