Helgen slut, redan.

Mmm, nu är jag så nära att vara frisk :) Hurra!

Snön vräker ner, jag tror inte d har vart så mycke snö någonsin i min livstid, och då överdriver jag inte, tror jag :) Och d konstiga är ju att all snö kommer nu - i mars. Knas, men jaja, vädret får väl ha sin gång, vi får väl hoppas på att det inte är en evig vinter som har kommit :)

Ungdomsmöte igår, trevligt och bra som vanligt :) Våran dans va ju lite intressant, vi borde kanske öva nästa gång, hah. Men jaja. Då var föresten min estetiska sida avslöjad för ovetande. Jag dansar.

Jaja. Jag fortsätter hoppas på att våren ska komma så jag slipper min vinterjacka och så tröttheten försvinner. Förhoppningsvis.
Nu är det ungefär 14 veckor kvar tills det e dax för byebye treor, känns konstigt. Förutom det så längtar jag till sommaren otroligt mycket.

Idag va d möte och äta lax hos farmor som gällde, för att summera dagen :) Och sen såklart lite soffpotatisande - min favoritsyssla :D

Nu var det dags att sova för att orka upp till idrotten klockan åtta imorn bitti. Vi får hoppas på att det inte är handboll eller nått när bollen måste förenas med händerna, annars går d bra. :)

Ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback