Helg

Fredag; naturkunskapsprovet gick bra, hurra! Hade BTT prov, d va lätt, men klanta mig nog endel, dumt. Men men, sen så hann jag hem typ två timmar innan ungdomsmötet. Så skönt å hinna hem så man slipper känna sig så sluggig :) Trevligt med ungdomsmöte, va väldigt seg efter en ansträngande vecka, men ändå :)
Jag och Annika hem till Gurkan och se bankettklänningen, sov där.

Lördag; gurksalladssmörgåsar hos Gurkan. Hem till mig och redigera PA-film hela dagen. Vi hade rätt bra flyt iaf och har inte allt för mycket fix kvar tills på fredag när det är redovisning.
På kvällen va d spelkväll i Annikas lägenhet med kafeteriagänget. Och Josse och Debora blev invigda i världens mest diskuterande grupp :D Och Mia ringde!!! Mia! Kom hem!

Söndag; förlorade en timme, söndagsmöte, sen till Hannah för planering inför Englands-resan :)
Och nu så är det plugg som gäller. Idrottsprov imorn, tyska på tisdag, natur på fredag. Och så e d PA också. Blir en intensiv vecka, men d blir nog bra :)

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback