Ekmaentyfi.

Jag vet inte, men jag känner mig lite depp. Ingen aning varför dock. Men men, kanske all denna kyla. -21 va d imorse, burr!

Jaja, seg tisdag bättrar på min possitiva syn på vardagen, heh :) Mmm. Avslutades iaf med filosofi som åtminstone är intressant och tillför något till livet. Lite annorlunda funderingar med att allt i livet är förutbestämt. På ett sätt skulle jag trivas med den tanken, men jag vet inte. Annars finns det ju väldigt många argument emot det. Jag tycker att om allt i livet skulle vara förutbestämt så skulle det kännas som om allt man gjorde hade mera mening. Men, så tycker inte alla. Huvudsaken Gud e med mig så ska jag nog klara av att ha en fri vilja, vi får väl hoppas :)

Hemma nu iaf, ätit tacopaj, mumma, borde absolut plugga en del till engelskaprovet imorn, så jag ska väl göra det.

Jag har kommit på att böcker är trevliga och har en harmonisk inverkan. Jag har fått så konstiga ryck att köpa böcker och fylla upp min egen personliga bokhylla med massa pocket, som jag iofs inte hinner läsa men jaja :)

Men låt dig inte tryckas ned av min pessimistiska blogg utan lev livet leende, hah :D

Herrå.

Kommentarer
Postat av: Micke

Intressanta tankar. Men tänk dig att allt var förutbestämd, då skulle ingnting ha någon mening,eftersomdet blir som det blir ändå. Beviset på våran fria vilja är att vi kan sätta oss ner om vi vill och inte göra nånting. Eller vi kan leva maximalt:D

funder på d du:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback