Dienstag idag.

Bokföringen rullar på förhoppningsvis så är provet lätt för d e en massa annat å plugga till framöver också. Helt plötsligt vart schemat fullproppat med prov, bokredovisningar och projektarbetesfix. Och så ska jag till England också, tjihoo :) Halv vecka precis innan påsklovet på ungdomskonferens.

Rätt så tråkigt å va i skolan när inte Debora e frisk men men, räknade en massa matte och sen vart det total uppståndelse på skolan när någon låste in sig på toan så BeO tog fram skruvmejseln och började hacka sig in, hehe :)

Sofies värld på filosofin. Jag rekommenderar filmen för filosofiska personer, men jag kan inte säga att jag kan rekommendera boken den är väldigt seg.

Japp, ha ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback