Blubb.

Fy för idag. Jag räknar timmarna tills den här dagen är slut, det kommer vara en befrielse att få matte diskret provet ur världen. Sen så e d ekonomiprov också men det bör inte vara svårt.

PA-fixet blev uppskjutet också så d e också ikväll plus mera plugg och dans också.

Ursäkta min ihållna pessimism, men ibland orkar man bara inte.

Herrå.


16:39
Tack Gud för att den här skoldagen är slut. Jag hade jagat upp mig något så otroligt för det här provet så jag har mått dåligt i flera dagar. Så idiotiskt. Men nu mår jag kanon! :)  D e så skönt att det är avklarat. Nu e d bara fem prov och PA kvar till lovet, men d känns inte speciellt jobbigt faktiskt :D

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Micke

always have a positive attitude:P...

HAha...låter bra med lov snart ja...kan jag behöva..Låter som omdu o behöver d...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback