Tredje veckan sommarlovet 2006

Japp, den här veckan har det varit mycket bröllopsfix i fokus. Redigering av möhippefilm, fixat placeringskort, gjort chokladknyten, dukat och så. men jag har även hunnit måla mera på ladugården hos farmor och farfar, varit på fotbollsträning, badat, sett på den fantastiska matchen mot England och den inte lika trevliga mot Tyskland.
Sen så i fredags så var det dags för själva bröllopet, man har nog aldrig varit så "berörd" av ett bröllop förut. Nu är det verkligen nära vänner som börjar stadga sig, ojojoj. Så fina dom var och det var ett mycket trevligt bröllop :) Jag tror att vårat spex funkade helt okey också :) Jojjo förstod förhoppningsvis en hel del iaf :D
Igår fyllde Gurkan 19 år: Grattis vännet! och jag hade för övrigt en slödag, men grillmat hos farmor och farfar, matchen och bad vid Älvåsa. Sen avslutade jag, Gurkan och Josse kvällen med "The Wedding Singer" som är en helt okey romantisk komedi.
Idag var det möte och nu är det strax dags för grillning med film och senare fotbollsträning igen då, hurra :D

Ha ett fortsatt underbart lov!
Herrå.


Kommentarer
Postat av: Destiny

Åhh, om du visste vad jag avundas dig som får ha sommarlov :) Själv har jag 4 veckors semester och sen måste jag jobba igen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback