Första veckan sommarlovet 2006

Ja, man kan ju försöka sammanfatta den här veckan genom att nämna vad man har haft för sig.

Dagen efter student och allt så åkte jag och Gurkan runt och hejade på folk när de körde Läderloppet i Tärnsjö, följt av grillning. Vi har haft fotbollsträning inför 24-timmars, vilket var otroligt kul :) Jag har pratat lite på måndax, jag har städat en massa hemma. Lillesyrrorna har slutat nian och sexan, och släkten har kommit hit och fikat våfflor. Vi har ätit middag hos farmor och tittat på lilla kusinen Ebba. Firat nationaldagen med glassFågelsången. Grillat vid Björklingebadet. Bakat tigerkaka. Grattulerat Linnea och Bella på deras student. Sett på VM på storbildsskärm på Älvåsa, följt av lovsångsmöte, bönenatt och årets första dopp tillsammans med Josse.
Idag har vi vart iväg med lilla släkten och åkt båt för att fira farmors födelsedag. Jag var helt slut i huvudet efter bönenatten, men annars var det trevligt.
Japp, sommarlovet fortsätter, det här är bara början än.

Ha en underbar sommar!

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback