Andra veckan sommarlovet 2006

Händelserik vecka det här också :) Började med möhippa för Jojjo, riktigt kul men riktigt varmt.
Värmen fortsatte och man trodde man skulle smälta! Jag fick någon konstig slags nackspärr eller ryggskott, fast i axeln, inte skönt alls, men det gick över efter några dagar, tack och lov!
Badat några gånger i Brottet och om ni inte visste det så är det ett brott att bada i brottet :D Och så finns det minns en fisk och två döda krabbor där, plus en massa ruttna potatisar som ägaren kastar i för att skrämma bort badare, haha :)
Spelat fotboll också i veckan, känns som alldeles för länge sen nu men iaf. Köpt en fotboll också, men den är tyvärr inte pumpad än :P
Sett på "Elisabethtown" som var typ en feel good tjejfilm, helt okey och "The Pelican Brief" som var typ en drama thriller som det nog egentligen hände rätt mycket i men som det inte kändes som det hände så mycket i, fast den var bra :)
Hoppat på nya stora studsmattan lite :) Bra kondition ska det vara har jag hört :D
Sett på den underbara VM-matchen mellan Sverige och Paraguay, så underbart att vi vann efter de fina målchanserna! :D
Sommarjobbat lite med att måla falurödfärg på farmor och farfars ladugård. Läst typ en och en halv pocketbok. Sen har jag varit borta hela helgen i Motala med pappa, Gurkan och Johannes. Jag och Johannes har strosat runt i Motala och suttit på en massa bänkar och ätit, och gått och bränt oss i solen och badat lite medans pappa och Gurkan har cyklat Vätternrundan = 30 mil, dom var så otroligt duktiga!
Vi har ätit massa annorlunda mat och sovit i en kokhet sovsal, och sen idag så åkte vi en snabbis till det bästa Boda borg som ligger i Karlskoga, det var kul, länge sen de var någon Boda borg-dag.

Men men, det får väl räcka för en sommarlovsvecka :) Återkommer väl om en vecka eller så :D
Herrå.

Kommentarer
Postat av: Annika :)

Hej!
Nu har jag också blogg. Ta en titt! Jag har inte kommit så långt än men det börjar arta sig :)

Ha det bäst, miss you girlie ;)

Postat av: stora fisken

hej lillfisken...
hörrö du, bussy du var då..inget chillande, softande osv???...
Du måste juh vila det som finns i huvet:P

ha ett supersönt lov..

Kramer

2006-06-19 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback