Sjätte veckan sommarlovet 2006

Jag måste tyvärr bryta min fina tradition att skriva varje söndagskväll. För imorn bitti bär det av på cykelsemester :)
Den här veckan har det blivit en hel del film: Rockstar, Girl interrupted, Underclassman, Chasing Liberty, en Agatha Christie film, nya Pirates, Alex & Emma och The Man. Ojoj, det var nästan mer än jag trodde. Orkar inte skriva om alla men jag kan ju säga att Johnny Depp är grym som vanligt i Pirates och även om den inte mäter sig med ettan så borde man se den! Girl interrupted var kanon, typ drama om psykiskt sjuka tjejer. Kanske inte låter så kul men det var bra :) Chasing Liberty var en riktigt mysig tjejfilm som jag såg med Gurkan :) Jaja, se alla själv så slipper jag förklara :D
Har varit till stan och ätit med Gurkan och Annika och träffat på Atoosa, Rebecka och Linnea också.
Haft fotbollsträning och 24 timmars som var jätte kul. Som väntat kom vi sist, men vi hade roligast och gjorde faktiskt ett mål :D
Målat lite mera i Gransätra och badat i Laksjön, hälsat på Mia, kollat på Laksjöskräckisen några gånger, shoppat, haft kvällspicknick vid ån med Josse och Mia. Hjälpt till att städa hemma efter rivning av skjul.
Men men, som sagt så är det cykelsemester imorn så nu borde jag egentligen ha packat klart och gå och lägga mig efter välsigt rubbad sömn på 24 timmars. Men men, jag ska packa först :)

Ha det gott! Lär av gårdagen, dröm om framtiden och lev idag! Eller nått :D
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback