Livet är härligt ibland :)

Ojoj, internet har varit knas sen vi kom hem från Grekland så jag har frustrerat fått hålla mig ifrån att blogga. Jag glömmer ju allt jag gör så snabbt! Men men, jag får väl försöka minnas lite eller nått :) Annars kommer det komma endel bilder i bilddagboken rätt så snart förhoppningsvis :)

Cykelsemester var det iaf, vi hade det finfint, ändrade rutten lite från förra året och rikade in oss på semester vi badplatser så det blev rätt softisch :D Men vi löste korsord också så det inte blev för segt för Gurkan :) Vi hade det utmärkt tillsammans iaf :)

Sen kom jag hem och packade om i alla hast och åkte till Platantias på Kreta med familjen. På flyget träffade jag en alldeles underbar liten typ fyraårig pojke som hette Martin och pratade i ett hela flygresan. Vanligtvis skulle det nog ha varit jobbigt att lyssna på ett litet barn i tre-fyra timmar, men inte den här gången, jag tror aldrig jag kommer glömma denna söta lilla unge :)
Väl i Grekland ägnade vi typ all vaken tid åt solande, badande i både stora och små vågor, chips, glass, kyckling och tsatsiki, fanta, digitalkamera, Knossos och insmörjande :) Mycket skön, trevlig vecka. Äntligen har jag fått genomföra min barndomsdröm att komma till Grekland :D

Jag kom hem på torsdag morgon och sen har det varit Europakonferens resten av veckan och jag kan säga att även om jag missade halva så var det jag hann vara med på så otroligt bra så det går inte att beskriva! Speciellt lovsångskonserten var underbar och BIG konserten var själklart kul och hoppig :) Kanske ska tillägga att jag inte alls är en konsertmänniska egentligen men i just lovsångs och BIG fallen så älskar jag det :D

Nu är det exakt en vecka tills jag blir grymt stor och mogen, hah eller nått :)

Ha det underbart gott folk!
Herrå.

Kommentarer
Postat av: big f

Låter som om du har d bra:)

Lycka till nu i vuxenlivet...

Love/m

2006-07-30 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback