Fjärde veckan sommarlovet 2006

Ojojoj vad jag är trött, totalt borta i huvudet. Men men iaf. Den här veckan  har jag målat mera hos farmor och farfar, fönster och dörrar till och med :) Jag har sett på "Snuten i Hollywood 2" och den var väl rolig precis som ettan och trean, vet inte ens om jag kan skilja dem åt, men men :D
Fotbollsträningar har det varit endel, underbart som vanligt :)
Jag har, hör och häpna, tagit mina två första körlektioner, vilket var nervöst. Men det gick bra tror jag. Jag försöker ha den lilla rosa plastbiten i sikte.
Jag har redigerat lite film och så har vi lassat hö. Varit på en helt okey konsert på Älvåsa. Badat lite.
Och - MIA har kommit hem! Hurra! Välkommen hem Mia! Vi hade överasknings-välkomnstfest för henne och det var mycket trevligt :)
Framöver blir det en hel del hökörning så att tillochmed fotbollen får vila :P Men men, snart är det 24 timmars turnering och då ska vi visa våra tallanger, haha :D

Sov gott!
Herrå.

Kommentarer
Postat av: becka

trevligt att hitta din blogg :)Så, du har börjat med körlektioner nu? Ja, det är lite scary i början. (Ja, hehe.. jag tyckte det var scary hela tiden men dock..) Lycka till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback