Star wars dygn!

11:21
Nu e man så trött och sluggig. Ska sova strax.
Fredagen - möte: John skiner solen = kanon!, sen sova hos Annika. Lördagen - shoppa lite, sen till Linnea, ta d lugnt och sen Star wars för hela slanten.
Typ nio i morse va vi klara, jag missade lite av femman, för jag somnade, men annars gick d bra :)
Nu, hemma, soooova!!!

Ha d gott, gott folk.
Way the force be with you. :)
Jossan

16:10
Ja då har vi sovit lite, fortfarande snurrig men mår bättre såklart. Nu e d bara potatis och en dusch som återstår för att slutföra återställningen efter ett filmdygn :)
Jag glömde ju berätta en av dagens trevligaste händelser också. Imorse när jag väntade på bussen i stan så kom jag på att klockan var två minuter i tio och att ifall jag skyndade mig skulle jag hinna få en mcBagel och varm choklad. Så jag pinnade på mot mcdonalds. Sen när jag kom dit kom jag fram till att d va söndag och att frukosten finns till klockan 11 då. Men jaja, jag fick iaf min Bagel - åh vad god den va!
Jaja, nu ska jag äta bakad potatis, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback