Skola igen då.

Skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, livet får liksom någon slags mening när man får träffa lite folk.
Men däremot känns som man bara vill stänga in sig nån stans när man inte e frisk, så d fick bli halvdag för mig idag. Hemma nu så jag ska bli frisk.

Dumt nog missade jag bussen. Det var otroligt irriterande. Jag var påväg mot Johanniskyrkan när jag kom fram till att jag måste ha missat den, så då gav jag upp och gick åt andra hållet i stället och bestämde mig för att tröstäta godis lr nått. Men då när jag gick där i godan ro så svirschade en mycke bekant buss förbi. Skruttigt. Hade jag bara traskat vidare från början så hade jag vart hemma en timme tidigare! Ibland är försenade bussar väldigt irriterande.
Jaja, då fick jag iaf min Gott och Blandat och så träffade jag på Tessan också :)

Nu ska jag nog sova, läsa och plugga ekonomiprov och engelskaläxa.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback