En helt vanligt ovanlig dag.

Började dagen med filosofi, d e alltid kul, även om psykologi var roligare, men jaja, och jag lyckades precis få mvg på provet, något glad jag blev då!
Sen va d dax för tyskaprov - d va d konstigaste provet någonsin. Jag hittade tillåme på egna ord, hah. Undrar just hur det går?
Jaja, sen va d matte, äntligen lite lättare - sannorlikhetslära.
Ekonomi - det blir verkligen typ sömnigare och sömnigare...
Naturkunskap och våran galna klass tillsammans det blir gaaalet! :D Men kul. Jag råkade bara fälla en ytterst klantig kommentar till Kiell.
Kiell: "Jag har faktiskt gått ner några kilo, jag börjar bli orolig."
Jag: "Men d e väl bra?"

Så dum man e när man e trött. Jaja, d va iaf veckans skönaste lektion.
Inte speciellt intressant blogg, om en skoldag. Jaja. Spillerill, du valde ju att läsa den, Hah! :D

Herrå.
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback