Tillbaka till verkligheten.

Skola igen. Känns konstigt. Var en ganska trög dag. Kul att träffa folk, men jobbigt med alla val. De val man vill ha ligger på samma ställe, och där man har de gigantiska håltimmarna finns inget trevligt att välja. Mycket frustrerande, men det blir säkert bra när man väl är i gång. Får väl försöka hitta på en massa att göra på alla håltimmarna. Har min första imorn, 5 timmar, varje tisdag i ett år, woohoo, men men, inte ska man klaga :) Man kan ju gymma med Debora, eller shoppa nya jeans eller nått :D

Jaja, livet rullar på.
Herrå.

Kommentarer
Postat av: Josse :)

varför inte kolla körlektioner på den tiden? ;P

2006-08-21 @ 22:27:36
Postat av: Josse :)

och... jag pluggade typ inget den dagen ;P haha

2006-08-21 @ 22:28:53
Postat av: annika

Jaaa! Du och Deb måste komma och hälsa på mej! Vilken tid har du hål?? Jag jobbar mellan 10 och två imorrn! kramar

Postat av: Josse :)

jag tar med den imorn på ung.samlingen.
tänkte, kan jag få låna "godmorgon helige ande" av er? isf kan vi ju byta ;P

2006-08-25 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback