Tillbaka till verkligheten.

Så seg. Tack och lov att det äntligen är vår på riktigt iaf! Det är underbart med solsken och fåglar som väcker en på morgnarna. Nu kan det få bli sommarlov med det samma.

Egentligen är det ju inte så hemskt att gå till skolan, men det är så trögt när man kommer hem på kvällarna och ska plugga en massa.

Jag har inte tänkt på skolan ett endaste dugg på lovet, förutom igår kväll när jag helt plötsligt kom på att jag har en massa skolarbete jag måste göra innan den här veckan är slut. Fy vad jobbigt.

Nu börjar då livet "att leva för helgerna" igen. Iaf i ca sju veckor, sen är det looov, wiihoo!

För några dagar sedan sa Gurkan att jag har förändrats mycket, att förut visste man inte om jag skulle hänga med på grejjer men nu vet man att jag aldrig bangar. Det var ju verkligen kul att höra, det händer något. Livet rullar på :)

Ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback