Söndag

Japp, Mia lurades idag, som tur var så va det ett aprilskämt, för sen för Sverige, men helt okey från USA :) Tack och lov så kommer hon hem i tid iaf :)

Möte, om tillbedjan lite granna och sen om församlingens framtid. Annette sa en rätt viktig sak, som kan va lätt att glömma. "Min tillbedjan till Gud ska inte vara beroende av eller påverkad av vad det är för slags lovsång i kyrkan, om jag tycker om sången eller inte."
Och det kommer en vår, inte bara en vanlig fysisk vår utan psykiskt också, så ere :)

Hemma nu iaf, ska äta mat snart, mums :D Sen lär jag skriva klart en jobbig engelskauppsats.
Förhoppningsvis hinner jag in på mötet i stan idag. Det skulle vara intressant :) Ulf Ekman och Göran Skytte, eller vad han nu heter.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback