Rumbyte och England!

Japp, igår blev det inget skrivet, för jag och Victoria fick för oss att byta rum, och så gjorde vi det. Det är en enorm röra och väldigt ovant, men rätt så trevligt med lite förändring, kanske lite dumt att välja just detta tillfälle när jag ska till England imorn bitti :)

Håller på å fixar i rummet, ska snart packa. Det börjar närma sig så att säga :)

Men men, det blir nog kanon.

Herrå.



21:12
Såja, nu är jag lite mindre stressad. Nu börjar rummet kännas som mitt :) Det var ju ett antal år sen det var mitt sist :D Börjat packa också, det tar ju inte så lång tid, man får ju inte packa så mycket :)
Lite spännande att jag ska åka imorn, inte så speciellt att åka till England kanske, men alltid något, har ju iaf inte varit i London förut.
Först blir det två London-turist-shop-dagar och sen Ultimate Intentionungdomskonferens i Derby. Det ska nog bli mycket trevlisch :)
Ha det så bra alla här hemma, hitta inte på för mycket roligt så jag missar allt! :D

Herrå. 

Kommentarer
Postat av: micke

ingen fara...roligheterna ska nog hållas under kontroll..

2006-04-04 @ 23:00:00
Postat av: Josse :)

hehe, du missar min daimtårta på ung.samlingen!! :O
hehe, men du får ha det underbart där borta!! ^^

2006-04-05 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback